Pain in the ass

2011-04-18 KLOCKAN 07:35:37


Innan jobb igår fick jag först besök av min fina Emma och kort därefter min fina Halena :) Satt och snacka lite skitsnack och drack kaffe. Sen blev det jobb 15-24.
En av mina chefer frågade om jag kunde hoppa in ett par timmar nu på morgonen. Ofc!! :) Kände hela tiden att fy fan vad jag kommer va trött imorgon, kommer att ha skitsvårt för att somna. Och helt rätt och riktigt! Kommer hem, tvättar av mig smink, lägger mig i sängen och glor lite på datorn, sen försökte jag sova. 02.20 tittar jag på klockan, för att Dolly som kan vara en riktig pain in the ass har såklart damp för jag varit borta så länge och jobbat -.- Vaknar sådär från och till hela natten så det känns som att jag inte fått nån sömn ALLS! Typ utbrott!

Ska i alla fall snart in i duschen, sen bege sig till Preem för att jobba ett par timmar :)

Adjö sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback