Ny vecka nya möjligheter?!

2011-04-04 KLOCKAN 11:50:48


Men hallå! Var lite död igår efter inflyttningsfesten hos Emma i Lördags^^
Hade i alla fall riktigt kul. En drös med tjejer hemma hos Emma med god mat och dricka, även lite dans såklart. Sen skulle Emma och Josse vidare till DK, vilket inte jag kunde pga min ekonomi plus att jag skulle jobba igår. Jag, Sandra och Cornelia drar vidare till Johan R, där det var lite förfest. En styck Cornelia gjorde bara mig mer och mer sugen på att sticka till Jägers, vilket det såklart slutade med ;) Hade riktigt kul.
Igår mådde man ju såklart som man förtjänade...

Låg i sängen hela dagen tills jag skulle börja jobba, haha. Men det gick bra på jobb. Blev mer och mer "pigg" efter varje timme som gick.

Idag vaknade man ju till det bästa vädret på länge! Ska bege mig ut men först vill jag ta ett tag med dammsugaren, för här är skitt ;)

Hej sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback