Måndag/Tisdag

2011-04-05 KLOCKAN 00:07:52

Ledighet....
Hej hej hallå. Har varit en helt underbar dag idag. Solen har tittat fram då och då, och det har varit "varmt". Har i alla fall fått slippa jackan lite. Hur härligt?

Stack ut till Sandra vid 13. Kaffe och snick-snack :) Underbaring!
Hem, åt 2 mackor, städade undan lite och renbädda sängen innan jag fick Nathalie och Johan på besök :) Mer kaffe, snack och tvtittande. När dom hade stuckit passa jag på och kolla BB avsnittet från igår eftersom jag jobbade och missade det. Besatt. Efter det kolla jag dagens på tv :) Nu sitter jag i soffan, helt alena, Dollsan har damp och jag tänker medan jag glor tv.
Dessa tankar. Why liksom? Ha :) Hur kan man först bara umgås en massa och sen bara typ sätta stopp? Någon annan som gör kanske? Att jag ens orkar lägga min energi på det. Är duktigt grym på det. Tycker bara det är jobbigt, som fan.

Saknar dig!
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback