Honungsvann & BB

2011-04-28 KLOCKAN 22:27:57


Köpte hemmagjord honung hos en vän till mamma på vägen hem. Dom hade bin hemma, häftigt :P Har kännt mig lite halvkass hela dagen, så jag kokade upp vatten med lite honung. Känner att där är en förkylning eller något dylikt på väg, röv! Då är honungsvann perfa!

Heldag i Malmö hos mormor idag med mammsen ♥ Befann oss där vid 13. Fika då, såklart innan jag och mormor begav oss till ICA MAXI som jag är besatt av och handla lite medan mamma planterade blommor till mormor :P Senare framåt kvällen blev det fika igen innan vi körde hemåt. Först in om mammas vän i Löberöd då innan jag kom hem. Sedan dess har jag kollat Dum och dummare plus att jag hade Cornelia på snabbvisit. Nu är det BB som gäller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback