Helt wonderful

2011-04-08 KLOCKAN 11:08:52


Känns att våren ÄNTLIGEN är här. Sommaren är inte långt ifrån :)
Igår på jobb rusade tiden iväg lika snabbt som dom sista gångerna jag jobbat. Redan turister som börjar droppa in i SWE! Kan tänka mig hur mycket vi kommer att ha på söndag, har ju premiär för den nya dieseln imorgon. Så hela helgen ska vi bjuda på kaffe med kauga, ha massa ballonger och "tatueringar" till kidsen. Som jag såklart var tvungen att testa igår, haha. Jaja, fullt upp.

Ikväll?! Har sån beslutsångest. Eller tvekar. Mja, får se. Hörby eller inte? Ta det lugnt hela helgen? Huum.

Nu tänkte jag faktiskt kolla reprisen på gårdagens BB. Får ju inte missa ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback