Ganska så uttråkad..

2010-09-20 KLOCKAN 17:08:23


1. Snusar Du?
- Inte ofta.
2. Röker Du? - För mycket..
3. Gör Du frukosten själv? - Ja, varje dag
4. Har Du suttit i rätten? -  Nej, tack och lov.
5. Har Du slagit ner någon? - Haha ingen kommentar.
6. Vad är det ondaste Du varit med om? - När jag hade byggt på mina naglar och bröt en, där min egna nagel följde med. JÄVLIGT ONT!
7. Vad gör Du när Du blöder näsblod? - Huum. Stoppar papper i näsan?
8. När grät Du senast? - Det var faktiskt ett tag sen. Så längesen att jag inte minns^^
9. Vem kan Du prata med om ALLT? - Mina vänner ?
10. Har Du solglasögon? - Yaman
11. Vilka länder har Du besökt? - Danmark, Tyskland, Gran Canaria, Tjeckien..
12. Vad heter Din hårspray som Du använder nu? - Wella, tror jag.
13. Vilken färg är det på tröjan Du har på Dig? - Blå
14. Känner Du någon som heter Niklas? - Ja, bl.a min bror :)
15. Är Du blyg? - Hmm, när jag var yngre var jag riktigt blyg. Men inte så mycket, längre :)
16. Är Du morgonmänniska eller kvällsmänniska? - Kvällsmänniska helt klart.
17. Har Du några grå hårstrån? - Haha nä, tack och lov.
18. Vart köper du de flesta av Dina kläder? - H&M, gina tricot.
19. Använder Du frisörschampo och frisörbalsam? - Nope. Men funderar faktiskt på att sticka ner och handla ett silverschampo hos Johanna :)
20. Hur mycket pengar har Du i plånboken just nu? – Har typ aldrig pengar löst. Har alla cash på kortet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback