Yavafaan!

2010-10-06 KLOCKAN 10:33:28


Det kommer, och det går. När jag är med mina vänner och får ro i kroppen går det över. Jag skrattar och dom lugnar mig direkt! Men när jag är själv, och tänker på att jag ska ta tag i så mycket kommer det. SMÄRTA I MAGEN! Har varit såhär sen i lördags nu. Oroar mig till max. Har inte haft såhär mycket ont sen jag gick på högstadiet. Känner mig väldigt nere just nu, och det suger! Måste ta tag i detta, NU!

Var på IKEA igår med bästaste Lisa. Fick ju allt jag behövde i princip. Bara lite småsaker till. Blev riktigt nöjd. Lillebror hjälpte mig att sätta ihop min tv-bänk och halva soffbordet, som jag började på men fick ett utbrott, haha!

Nu snart ska jag till lägenheten och fixa lite till. Emme min Emme kanske också kommer upp en runda. Sen skulle jag och Halena till Erikshjälpen^^ Kanske hittar nåt fynd, vem vet.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback