Sex and the city..

2010-10-26 KLOCKAN 23:53:40


..The Movie.

Var tvungen att se den igen. Så bra!
Varför ger den filmen en hopp? Bra eller dåligt? S.A.T.C överhuvudtaget ger en hopp. Blev som besatt när Halena tvingade mig se alla säsongerna, ha. Ett stort tack^^ Ångrar mig inte! Ville inte sluta kolla. Ville bara se nästa avsnitt. Kommer du ihåg hur länge vi kunde sitta och glo? Love it :)
Man lever sig in i deras värld helt. När jag ser Carrie, Charlotte, Samatha & Miranda tillsammans, tänker jag bara på vår liga :D Tänker även på kärleken, på Mr.Big.. Carrie och Big ♥ Haha!
Det blev dom. Till slut..


Jaja, så är det. Filmer hit och filmer dit. Dom slutar ju alltid lyckligt? Man kan ju hoppas på att det gör det i verkliga livet med. Huum.. Dream on....

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej! allt bra med dig?

2010-10-27 @ 17:24:38
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback