Maainee Helgeen

2010-10-03 KLOCKAN 10:55:15


Herregud vilken helg. I alla fall i fredags..
Målade dom sista stolarna hela eftermiddagen. Efter det blev det en snabbis till Halena. Dom skulle ha vinkväll, och såklart va jag på. Skulle bara hem och äta och fixa till mig lite, sen var jag redo :)
Det blev 1, det blev 2, det blev 3, 4, 5... Ja, jag vet faktiskt inte hur många glas det blev, haha! Hade megaroligt, men dock inte igår. Skulle ju nämligen jobba! FY FAN säger jag va det va kämpigt att stå och ta emot kunder osv. Ingen höjdare alls. Var i princip bakis hela kvällen, ha. Ej okej!

Hämtade även min soffa igår. Som inte gick in först för att den var för stor. Det är ju en King^^ STOR! GILLAS! Fick i alla fall in den till sist. Blev riktigt bra. Ska nog flytta lite smått idag med innan jobb.


Det var nog alles ja..
Haj haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback