Helt OFF

2010-10-31 KLOCKAN 08:24:53


Inatt har vi fått sova 1 timme extra.. Huum, inte jag känns det som. Snarare 1 timme mindre..

Jobbade till 24 inatt, hem direkt, kolla lite tv och dator innan jag la mig. Var trött, men nej. Katten stod och jamade och ville ut hela tiden, men till sist blev hon tyst. Vaknar igen vid halv 4 av att hon börjar jama igen, ÅHH! Fick ta in henne i sovrummet, och då blev hon tyst och somnade igen, haha. Vid 7 ringer Matti. Då berättar han att han skadat ryggen på nåt vänster igår på Ladan och fick åka in akut till Lund. Knast^^ Han ville att jag hämtade honom på tåget när han var i Höör, så det gjorde jag, för ingen annan kunde, påstod han iallafall :) Nu mådde han visst bra?! :) Nu sitter jag hemma, hivar kaffe. Måste snart in i duschen för jag och lillebror ska hämta mormor i Malmö, puuh! Äta lite middag, visa min lägenhet, sen blir det jobb som gäller 15-24! SÅÅ JAA! Min dag. Kommer va helt slut. Kommer kanske somna på jobb eller nåt? Jaja, får hiva en massa kaffe och red bull på jobb^^

Ha en bra dag! Heej!

Kommentarer
Postat av: Laila

eller hur, känns som en timma mindre ja :P

2010-10-31 @ 18:01:56
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback