HELG!

2010-10-22 KLOCKAN 23:59:00


Ibland hatar jag rubriker. Kommer ju aldrig på någon. Tar liksom det första bästa, typ^^


Fan. Varför faller jag alltid tillbaka? Absolut INTE till den första. Hoppas jag att jag aldrig kommer att göra. Du är glömd helt enkelt. Nä, det är det andra eländet, haha. Att jag ska hålla på att tjata och ha mig. Men jag kan inte glömma dig. Den finaste personen jag träffat! SANT! Korkad helt enkelt. Stupid! Möög!

Skit i det :)

Ikväll har det varit lugnt. Var en runda hos Halena där dom firade Jenny. Fick en cider av Halena (hon trodde nog allt att hon skulle lyckas få med mig där, ha), men det var allt. Körde hem efter 2 timmar. Och Halena hade ett utbrott. Sorry baajb ;-* Fick i mig en Irisch coffee. SÅ GOTT! Och nu ligger jag här. Förkylningen är inte över. Har bara blivit värre. Men jag hoppas att det tar stopp här, så jag inte får feber och så. Ej okej.

Imorgon blir det nog lite fest :) Blir att vi sitter hos mig först. Sen får vi väl se vart kvällen tar oss^^ Garanterat in i dimman iallafall :D

Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback