Gårdagen

2010-10-15 KLOCKAN 11:10:03


Var uppe vid 8 tiden, igen. Ganska stolt^^ Inte likt mig alls. Sen jag slutade gymnasiet, eller snarare slutade på Eddis grill har jag inte varit uppe så tidigt, ha. Men jag skyller på Preem. Man vänder på dygnet när man bara jobbar kvällar där. Slutar man 24, somnar man inte förren vid 01-02 tiden. Sen sover man ju, länge :)

När jag och mammsen var redo, vid 11 begav vi oss mot Malmö, till mormor. Fikade först lite innan vi stack till Jägersro center. Börjar tro att jag faktiskt är shopaholic. Kan ju inte hålla i pengarna helt enkelt. Kliar liksom i fingrarna, haha. Blev lite smått bara^^
Hem igen till mormor och gjorde middag. Efter det blev det halvåtta hos mig, med mer fika. Sen körde jag och mammsen himmåt :) En snabbis upp till lägenheten och lämnade av grejor. Fick ju en massa av mormor med. Bl.a snapsglas, som hennes morfars morfar hade haft. Hur coolt? Och dom fick jag :D AKTA dom när ni är hos mig för guds skull, haha. Annars ska ni få se på utbrott ;)

Mysig dag :)

I Vellinge idag har dom nån typ av utställning med hemlösa katter, som man kan ta hand om. JAG VILL! :D Får se vad mamma är sugen på senare. Vill verkligen dit, och sno en katt hem :)

Nu ska jag möta upp min fina Lisa på tågstationen. Lite kaffe och snack innan hon börjar jobb.


Ni är bäst! Hoppas att ni vet det!
Huvudet ner och benen upp som jag sa till Emma. Tror ni förstår exakt vad jag menar då.
Älskar er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback