50 Frågor

2010-10-19 KLOCKAN 00:22:00


OM MIG;
01. Ditt namn baklänges: Ettolrach Knirbedlöks
02. Ålder: 23
03. Längd: 179,8^^
04. Storlek i skor: 39-40
05. Smeknamn: LOLLA, Lolle, Lollert, Lillan, Lolly mm.
06. Egentlig hårfärg: Mörkblond
07. Hårfärg du trivs bäst i: Gillar både blont och mörkt. Men nu håller jag mig faktiskt till det blonda ett tag :)
08. Ögonfärg: Melerade
09. Civilstatus: Fri som en fågel!
10. Personlighetstyp: Ärlig, glad och flummig:)


HAR DU NÅGONSIN;
11. Ätit sushi? Yes, och jag ÄLSKAR DET!
12. Varit tillsammans med någon som varit otrogen? Ja.
13. Klättrat i berg? Inte direkt. Men det skulle ha varit kul att testa.
14. Sett Vita Huset? Nej.
15. Hoppat bungeejump? Nej, men jag hade velat testa det med.
16. Ätit ett helt choklad? Nä, fy :)
17. Ljugit för dina föräldrar? Ohja det har nog hänt en del gånger. Ganska så rejält när man var yngre, haha.
18. Drömt om att flytta ifrån Sverige? Många gånger. Har alltid velat flytta utomlands.
19. Läst en bok på engelska? Nja en kanske.
20. Använt ett par trosor? Huum, joo.. det hade väl varit ganska märkligt annars va?
21. Haft någon fobi? Jag har EN fobi, sniglar!!
22. Opererats? Ja.
23. Varit kär? Ja
24. Hånglat med någon som haft flickvän? Huum.
25. Brutit ett ben? Aldrig

FÖRSTA;
26. Sporten du gick på? Oj, konståkning tror jag.
27. Gången du färgade håret? 11-12 kanske?
28. Piercingen? Räknas öron? För då var jag 7 :) Annars var det läppen, då jag var 12 :)
29. Tatueringen? Gjordes för 1 år sen. Bakom örat :)
30. Kyssen? Oj. Huum. 6an kanske?
31. Pojkvännen? Minns jag inte^^

SENASTE;
32. Telefonsamtalet du ringde? Kjell :)
33. Sms:et du fick? Halena ♥
34. Bilfärden? Idag.
35. Personen du satt i en bil med? Kjell.
36. Filmen du såg? "Tears of the sun". Riktigt bra!
37. Tv-serien du kollade på? Ingen aning.
38. Personen du var och shoppade med? Halena.
39. Träningen? ^^Powerwalk med mammsen förra veckan.
40. Kyssen? Hmm. 3 veckor sen kanske.
41. Gången du färgade håret? 2 månader sen kanske.
42. Piercingen? Läppen.
43. Tatueringen? Bakom örat :)
44. Köpet? Choklad till mamma, Ben&Jerrys & Cashewnötter till mig och Kjell :D
45. Flygresan? Haha pinsamt. Men det var 2006 med Lisa. MÅSTE ÅKA IVÄG SNART!

VAD GÖR DU;
46. Innan du somnar? Slas i sängen med datorn :P
47. Om 5 år? Kanske jobbar. Eller så har jag äntligen utbildat mig? Eller håller på att utbilda mig?
48. Om 10 år? Usch. 10 år. Då är jag tant. Men förhoppningsvis är jag utbildad och klar till nåt skoj^^
49. För att få någon intresserad av dig? Att vara mig själv är ju en bra idé.
50. Efter detta? Ut en sväng och "lufta" mig^^ sen sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback