Lite frågor innan jag deckar :)

2010-11-11 KLOCKAN 00:32:34


1.Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Minns faktiskt inte vem jag kysste senast :O

2. Har du sett din bästa vän gråta?

Jag har många bästa vänner och jag har sett många vänner gråta.

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Minns jag inte :P

4. Vad åt du senast?
Knäckemackor :)

5. Har du fått någon komplimang idag?
Ja :)

6. Har du varit med i en rättegång?
Nope.

7. Är du polare med grannarna?
Har nästan precis flyttat in, så jag vet inte vem alla är typ. Men gubben under är cool, sen är där Elina & Tommie. Trevliga små prickar det med :)

8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska. Kan väl lite engelska med, heh.

9. Vilka länder har du bott i?
Endast Sweden

10. Senaste piercingen?
Läppen.

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
I söndags, när vi var på bio i Lund :)

12. Gay?
Nope.

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
Haha usch ja, det har hänt.

14. Har du äggat någon?
Ja^^

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nix

17. Har du varit på stranden?
Never! Hatar stranden. Hrmm. Ofc, älska att ligga och steka vid havet!

18. Har du haft en stalker?
Haha jepp :/

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
Ja, där var nog en som hette Per. På mellanstadiet, Jeppaskolan :)

20. Hur bra är din syn?
Bra, tror jag. Ibland måste jag komma riktigt nära för att se vad där står på skyltar på vägen. Men jag hoppas inte jag behöver glasögon :P

21. Har du varit på ett party?
Älska partaj :D Ha.

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Ja det hade varit häftigt!

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Jag vet inte vem du är, så jag vet inte. Är du någon jag tycker om skulle jag nog bli glad!^^

24. Har du varit utomlands?
Ja.

25. Har du sett din bästa vän naken?
Haha ja^^

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Har aldrig nånsin varit på ett :(

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Längesen jag slutade skolan^^ Men ja, det är klart dom hade blivit, då :)

28. Var är dina syskon just nu?
Lillebror sover himma hos mamma och Kjell i hans rum. Och storebror sover nog också, fast hemma hos sig i Hörby :)

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Haha en dröm om monster som tog över och döda alla människor, och jag lyckades överleva, HAHA :D Crazy..

30. Vem ringde dig senast?
Emma :-*

31. Vilken tid gick du upp imorse?
8

32. Vad ska du göra i helgen?
Jobba

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Hej gumman ;) Händer ikväll? Puss Madde"

34. När var du riktigt sjuk senast?
Jag var ju förkyld för ett tag sen. Men det kallar inte jag sjuk. Riktigt sjuk var nog i början av förra året då jag smittade alla med^^

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Definiera kändis och berätta varför jag skulle ta på den personen i så fall?^^

36. Vad finns i din bakficka?
En romphaaaaaa.. ;)

37. Har du färglinser?
Nope.

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Hade precis somnat typ :)

39. Vad är det första du gör på morgonen?
Sätter på kaffe!

40. Vad ska du göra efter det här?
Sovaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback