Hello Sunday

2010-11-07 KLOCKAN 11:32:15


Vaknar upp en ledig söndag utan att vara bakis. Känns bra^^

Igår slutade jag redan 22 då ja. Stack hem, byta om, plocka fram massa onyttigheter, koka upp vatten och tvätta Dollys sår, sen kom lillebror :) Kollade på film och krängde. Hade tänkt sticka ut till Johan och Sandra, men kände inte alls för fest igår. Tro det eller ej.

Idag ska jag städa. Blir skitigt snabbt här. Mina mjukis flockar plus att Dolly sprätter runder med kattsanden, haha. Tänkte dra hem en snabbis till mamma & Kjell och fika lite sen med dom goda kanelsnäckorna jag gjorde i torsdags^^ Ikväll blir det bio med i alla fall Lisa. Får se om dom andra hänger på :)

LOvely!

Åker du upp, snackar jag varken med DIG eller med DIG mer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback