Frååågor :)

2010-11-07 KLOCKAN 12:13:56



Lovar du att vara ärlig? Yaman!
Du heter? Charlotte
Smeknamn: Lolla
Beroende av: Mycket^^
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon.
Hur imponerar man på dig? Huum, det är nog ganska så svårt, haha.
Är du svårflörtad? Beror på vem som flörtar ;)
Brukar du skratta för dig själv? Haha ja, det händer.

Var bor du? Höör.
Trivs du där? Yes i do.
Kan dina föräldrar lita på dig?Ja, det kan dom.
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Haha nä jag tror inte det. Men jag vet att dom gör det^^
Äger du några converse? Nix.
Har du varit full den här månaden? Nej.
Sprit, cider, vin eller öl: Sprit, cider, vin :)
Brukar du bli för full? Nejdå :P
Är du allergisk mot något? När jag var yngre var jag det mot rätt så mycket. Men nu har jag inte testat mig på några år.

Har du haft sex idag? Nej.
Har du pussat någon som är fyra år äldre? Ja.
Hur svarar du i mobilen? Beror på vem det är som ringer :)
Sov du ensam inatt? Njae. Hade Dolly som sällskap, haha^^
Brukar du komma i tid? ja.
Hur känner du dig nu? Huvudet upp och benen ner`?^^
Vanligaste färg på dina kläder? Kulör eller svart xD
vem saknar du? Många.
Hade du en bra kväll igår? Ja jo :P
Favoritdryck på morgonen? Kaffe? :)

Är du blyg? Njae, bland kanske :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? I do
Har du spytt offentligt? Jaa :P
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Haft sex & runkat, haha!
Är du nöjd med ditt liv? Inte till 100 % nä.
Är du bortskämd? Tycker jag inte^^
Vad gör du i morgon? Ingen aning.

Vad är det värsta du vet? Falska äckliga människor.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Olika.
Vad längtar du till? Julen tror jag.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Kan inte bli bättre!
Vad använder du för shampoo? Olika :P
En speciell dag du minns? finns många speciella dagar i mitt liv!
Hur gammal är du? Haha 21? Fast, egentligen är det 23 uuuh
Du samlar på? Inget
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Mamma eller någon utav dom bästa :)
Gillar du golf? nej :P

Vilken tid gick du upp idag? Vid 10 tror jag.
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja.
Har du strumpor på dig nu? Naaj :)
Vad ska du göra ikväll? Gå på bio :)
Är det okej att gråta? Ja?
När grät du senast? I torsdags.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Idag är egentligen inte 1 miljon så mycket. Men jag hade i alla fall bjudit mina närmsta och mig själv på en trip utomlands. Sen hade jag shoppat mm.

Bär du glasögon eller linser? Nope.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Hahah nää.
Har du piercing? Ja 1 :)
Vill du gifta dig? Ja, någon gång vill jag väl. När man har hittat den rätta. Hrmm.
Vill du ha barn? Kanske om några år :P
Solar du ofta? Inte alls.
Är du bra på att laga mat? Jo tycker jag!
Gillar du att dansa? Love it!

Är du flygrädd? Nej.
Hur vig är du? Ganska så vig^^
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten.
Vilken är din favoritglass? Ben&Jerry !!
Tror du på ett liv efter döden? I do
Tycker du om sushi? Love it :)
Vad äter du helst när du ser på film? HELST inget alls, haha. Men igår blev det lite godis och Pringles :D
Bor dina föräldrar tillsammans? Naj
Har du tandläkarskräck? Nope.



Vilken ögonfärg har du? Melerade
Har du någon gång gråtit dej till sömns? jao
Biter du på naglarna? icke
Röker du? mm
Senaste låt du hörde? Sean Kingston - Letting go.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback