För mycket..

2010-11-20 KLOCKAN 23:24:20


Hade riktigt trevligt igår!
Var först i Malmö med mamma, hos mormor. Behövde lite hjälp och så. Plus att hon bjöd på mat. Hem, kvickt in i duschen, sen kom Sandra. Jag gjorde mig iordning snabbt som tusan, true that^^ Sen var det bara till att korka upp! Maaj gaad, det hade jag saknat. Kära rosé, ha. Ragnarsson och Jimmie kom och hämtade upp oss, ner till Lucky där vi joinade en massa :) Lite efterfest hos Ragnarsson. Sen försvann jag långt in i dimman, HAHA! Tack för hjälpen Sandra, Robin & Matti :P

Har varit helt död idag, är det fortfarande. Cornelia kom en runda i eftermiddags. Kollade lite film och snackade. Senare kom Sandra. Hon var hungrig, så vi körde först ner till Preem och plocka på oss, sen hämta mat. GOTT! Hann även med en snabbis hem till Ragnarsson när vi var ute och gick. Jag säger bara; Hur fan pallar ni pågar? Fy fan, haha. Tog en cider, och nu sitter jag här.

Trött men ändå inte. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback