Expencive cat!

2010-11-09 KLOCKAN 23:33:45


Fick en tid hos vetrinären 19.30 för undersökning och antibiotika för Dolly. Ahh vad dyrt det är asså :/ Dyraste katten jag haft hittills. Inte bara vetrinärkostnader, även vad hon kostade :) Men men. Vad gör man inte för sitt barn, haha! Det gick i alla fall bra. Hon mådde hur bra somhelst enligt vetrinären, men var tvungen att få medicin och rengöring till såret. Hoppas på att det läker fint nu.

När vi hade varit hos vetrinären bjöd mamma och Kjell på mat. Favvo-mat! Spagetti & köttfärssås! MUMS! Bjöd även på lite fika.

Haha var ute i köket innan. Såg Dolly i spegeln ute i hallen att hon låg och lurade på mig. Då tog jag ett gosedjur och skämde henne så hon reste ragg och fräste. Sjukt kul :P



Här skrämde jag henne igen, ha :P Väldigt lättskrämd^^

Kommentarer
Postat av: Emma

Skitskoj :-) bästa är att dom betalar tåget dit och hem också, höhö :-) Och fan vad kul för dig babe att du fick jobbet!!! GRATTIS! Asgött ju :-)



och fy faan vad söt dolly är på bilden haha, helt skrämd :P

2010-11-10 @ 00:25:32
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback