Personalfest med Preem

2010-12-05 KLOCKAN 12:26:07


Underbart rolig kväll i fredags. Började med att alla samlades hemma hos ena chefen Thomas för lite god dricka. Vidare ner till Gästis där det blev mer dricka plus god mat. Vid 21 stack vi ner till Lucky Bowl för lite bowling, och mer dricka^^ Fick tom in hela gänget på Ladan där det blev dans... och mer dricka. Haha! Blev hur många drinkar somhelst. Dom såg till så man inte stod tomhänt.
Riktigt kul!
Hojta till om ni har bättre arbetskollegor än mig, haha :P


Såhär såg jag ut :)









Sebbe servera lite snaps :)






Tack än en gång för en djävulskt bra kväll gänget :)

Igår, lördag blev det en tripp till DK med Mamma, Kjell och lillebror. Gick inne på Tivoli, åt och drack gott. Var ganska så slut när jag kom hem, så det blev film sen sängen :)





Snart ska jag in i duschen. Är väl så dags för det :) Sen ska jag him till mamma och Kjell som bjuder på mat idag. Efter jag varit där ska vi hem till pappa för att fira han ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

härlig blogg:D den är inte som min blogg,hehe men du kanske gillar min blogg ändå:) annars då,vad är planerna för helgen?:)



kram http://housebunny.blogg.se

2010-12-05 @ 13:00:08
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Godmorgon =)

Hur e läget ?

2010-12-06 @ 09:51:14
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback