H-town Grogghävers

2010-12-20 KLOCKAN 23:37:46


Känns bra att jag blev inbjuden i den på Fb, haha^^

Ikväll när jag var hemma hos Kjell och mamma fick Kjell ett ryck. Vi började göra knäck. Riktigt gott! Hatar att baka, men jag hjälpte mest till, ha. Det drygaste var när man skulle få i det i formarna. När det börja stelna redan då. Men till slut blev det bra i alla fall :)

Funderar på att sticka in till Nova imorgon. Är ju också den där sista-minuten-männskan när det gäller julklappar, typiskt.



Jag funderar. Fattar inte, fortfarande. Haha tycker mest att det är ett skämt. Förstår inte vad vissa folk sysslar med. Korkat asså. Men men, tack för pratstunden Johan :) Me laajk joo :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback