Tidsfördriv

2010-08-31 KLOCKAN 00:27:43

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Konstig & jobbig känsla i kroppen som inte går bort idag.
Favoritgodis: sugisar.
Nåt du absolut inte äter: svamp
Kläder just nu: slas =)
Musik just nu: Tystnad
Vad sa du senast: "Är det jobbigt om jag skriver?" Som jag frågade lillebror, för han ska nämligen sova =)
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 80-talet tror jag :)

Fisk eller badkruka: Huum, fisk.
Saft eller alkohol: alkohol ;)
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: Sol & värme såklart.
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska helt klart.
Sparare eller slösare: Slösa ^^
Bästa film: Oj. Finns hur många somhelst. Titanic, The notebook, Twilight, The blind side mm
Tror på liv på andra planeter: Njae
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Älskar du henne/honom fortfarande: Jo, det gör jag.
Har du några homosexuella vänner: Ja
Ser du på kärleken som ett misstag: Ibland känns det som bortkastad tid.. Men det är underbart så länge det funkar.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: oj.. Inga speciella önskemål.
Bio eller promenad: Promenad till bion?! :D
Är du kittlig: JA! Under fötterna :/
Snarkar du? När jag är förkyld gör jag. För då kan jag vakna av att jag hör mig själv, ha. Annars vet jag inte.
Stjärntecken? Jungfru
Rädd för insekter? Nope
Det här är jag bra på: Alldeles för mycket ;)
Bästa bok? Minns inte vilken jag läste sist bara :/ Men "Pojken som kallades för det" var ganska så bra.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Läsa tankar eller kunna förflytta mig.

Vad vill du jobba som? Lärare är nåt jag funderat på nu i nåt år.
Chips, morötter eller godis? Chips. Men morötter med nån god hemmagjord dippa kan också va rätt så nice :)
Pizza eller hamburgare? ehm, ehm, ehm... Hamburgare, tror jag ^^
Skriver du dagbok? Nej. Om inte blogg räknas som dagbok :)

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Städat!
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Lätt!
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster. Men om jag bara äter med gaffel, så höger.
Gillar du att sjunga? Njae
Anser du att du är stark? Nej
Brukar du sola? Ja
Vad gör du om du får hicka? Håller andan
Röker du? Ja
Snusar du? Nej
Kaffe, te eller inget? Kaffe :)
Har du en besatthet? Alltid besatt, ha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback