Så var det fredag

2010-08-27 KLOCKAN 12:24:21
Härliga fredag. Not. Dystert och kallt har det börjat att bli. Och jag är en blekfis. Hur ska jag bli brun? Solarium? Men fan, vill egentligen inte. Men måste, för att jag är så himla blek, ha.

Igår spenderades min dag hos mina älsklingar Emma & Corney. Snackade med Lisa allihopa på skype. Älskar dig snutt. Det löser sig alltid. Följ ditt hjärta och gör det som känns rätt. Jag känner på mig att du kommer att göra det enda rätta i alla fall :) L&L ♥



Packade även ihop allt igår i lägenheten. Står bara massa lådor, som ska flyttas idag. Sen är det städning kvar bara, riktigt skönt. Längtar tills jag flyttar in i den andra nu bara. Fastän jag har det så bra hemma hos mamma & Kjell ;)

Jag fyller 21 år (egentligen 23), men är som 8 år när det gäller min födelsedag, min dag. Fick reda på idag att mamma & Kjell ska iväg den dagen, och inte kan fira mig. Bröt ju nästan ihop, haha. Kommer endast att fira mig på morgonen. Sen har jag ju faktiskt pappa med :) Och mina bästaste vänner. Ska nog bjuda dom alla på nån god mat?!

Ikväll blir det bara chill i dill, när jag är klar i lägenheten förstås. Lär ju ta hela eftermiddagen iom att Kjellemannen inte slutar förren 16. Vi bestämde igår att vi ska laga nån mat hemma hos Emma & Cornelia.

Imorgon blir det i alla fall lite partaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback