Ny frisyr?

2010-08-26 KLOCKAN 01:13:18
Knappast, haha. Blev riktigt nöjd med håret idag! Blev megablont, dock samma frisyr. Kom verkligen inte på nåt alls jag ville göra. Klipper ju verkligen inte av mig håret heller, ha. Funderade på lugg, men nä. Nu kan jag äntligen ha mitt löshår i, ganska så nöjd! Passar perfekt.
Jo, försov ju mig också imorse. Vaknade till när lillebror skulle upp, men deckade ganska så snabbt och ganska så hårt igen. Sen hade jag råkat stänga av alarmet som skulle få upp mig, men nej. Johanna, min frissa ringde och väckte mig. Undrade liksom vart jag tog vägen.. FUCK! Haha. 10 min, sen va jag hos henne. Så är det..

Efter jag varit hos Johanna i 2 timmar stack jag hem till Emma, där hon bjöd på kaffe, knäckebröd, yoghurt & EN MASSA SKRATT :) Sen stack vi upp en snabbis till CG och handlade lite. Lite snick snack innan jag stack hem igen för att duscha och göra mig iordning lite. Vi va ju bjudna på smörgåstårta hos Kitty-fis.. Där jag precis kom hem ifrån. Har haft en riktigt trevlig kväll. Förutom den goda smörgåstårtan Kitty hade gjort, blev det film, graffiti-naglar, kaffe & mer skratt typ, ha. Har skrattat typ hela dagen idag känns det som. Men det behövs. Love it!


Bilder på mitt hår lägger jag förmodligen ut imorgon :)

Puss, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback