Min lördag

2010-08-15 KLOCKAN 12:13:21


Riktigt nöjd. SÅ NÖJD!
;)


Seg men bra dag även igår. Kvällen började för segt. Ingen var klar, och jag var rastlös som vanligt. Efter tusen år ringde Cornelia, och vi körde och handlade sålänge. Hon lämnade av mig igen för att hämta dom andra sötisarna. Tog djävulskt lång tid, så jag började med maten. Slutade med att allt var klart tills alla kom, ha. Ligan samlad för god mat, dricka, musik och snack. Hur bra? Ni är bäst! Blev dock bara en cider för min del. Pallade inte mer.

Vid 22 snåret stack jag & Sandra en snabbis till KK & Tanja som hade inflyttningsfest. Jäkla drag. Men ack så trist när man själv är nykter :) Så jag och Lövendahl (som körde mig) stack hem igen. Jag själv mös till det i soffan med chips och bra film. Men somnade. Minns inte sist jag deckade framför tvn. Måste ha varit riktigt trött.


Nu är det slut på ledigheten. På det igen. Ingen fest förren den 28e ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback