Freeday

2010-08-18 KLOCKAN 10:58:32
Inte "Friday (fredag)" utan "Freeday=Ledig dag" HAHA ;) Japp japp jaaapp!


Typ fullt upp idag hela dagen. Har börjat med att slänga in en tvätt, och det var inte den första. Ska sticka till lägenheten sen och packa ner alla tallrikar, glas osv så där är tomt i skåpen. Hmm förresten..
Vem vill köpa en soffa? Svart överdrag? Som går att tvätta dessutom ;) När jag har min 2a så ser det nog inte så bra ut med en liten 2mans-soffa, (kanske ser bra ut, men fjuttit, ha). Har kollat runder på blocket efter en tygsoffa, med divan såklart. Har hittat en del. Får hoppas att jag hittar en del igen när jag kollar om en månad.
Här är en av dom jag hittade, en sån jag vill ha;



Har funderat på att rensa ut min garderob. Typ idag. Men njae, tror jag väntar tills imorgon kanske? Orka ta allt på en dag. Måste ha tid över för att träffa mina hjärtan med ju ♥

Kommentarer
Postat av: AD

Vad ska du ha för soffan lollis?

2010-08-19 @ 07:47:48
URL: http://www.adsince1986.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback